28. 12. 2016

, ,

Calendar

Minulý rok som si počas potuliek Košicami (Potulky budú jedným z budúcich článkov na blogu) zaobstarala nástenný kalendár a veľmi som si zvykla doň si zapisovať rôzne povinnosti. Preto som si aj tento rok chcela kúpiť jeden taký podobný nástenný kalendár. Ako som tak pozerala po obchodoch a kníhkupectvách, ani jeden sa mi nepozdával, jeden bol veľký, druhý malý, iný zasa drahý, na niektorých ma nezaujali fotky.

Na internete som natrafila na dobrú ideu, ktorá je taká samozrejmá, že sa divím, že ma to samu nenapadlo. Vytlačiť si vlastný kalendár! Vo word-e alebo excel-i je na výber viacero šablón na kalendár ročný / mesačný / týždenný, s fotkami alebo bez, farebný alebo čiernobiely.


Vybrala som si predlohu z excel-u, vymenila fotky, vytlačila a tadá... kalendár presne podľa mojich predstáv mi o pár dní bude visieť na stene. V papiernictve som si za pár drobných dokúpila tvrdú podložku s háčikom na zavesenie (ktorú neskôr môžete ešte používať).

Ak aj sami zháňate nejaký kalendár a žiadny sa vám až tak nepáči, tak šup vybrať si šablónu, vytlačiť a máte osobný kalendár 😉

Okrem do nástenného kalendára si úlohy a povinnosti zapisujem aj do notesov. Tie zbožňujem! Majú krásny dizajn, sú pestrofarebné a praktické. Vždy, keď nájdem taký, čo sa mi páči, musím si ho kúpiť. Tak už mám pre nasledovný rok kúpené dva mini diáre a dva poznámkové bloky.


Aj vy si praktikujete zapisovať svoje záväzky do nástenného kalendára alebo skôr preferujete ten stolový? Račej máte mesačný či týždenný kalendár? Nosíte v kabelke notes či diár? Už máte kúpený na rok 2017?

0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.