12. 1. 2017

,

Button Craft Set

Ako veľmi som sa potešila, keď som na instagrame #lidlsk videla reklamu, že budú predávať set na domácu výrobu brošní (ani v letáku nebol a to poctivo každý “kontrolujem”). Hneď som švihala do najbližšej predajne si takýto jeden set kúpiť.

Zaradovala som sa, že ho ešte mali, keďže sa mi viac krát stalo, že keď som si išla kúpiť vyhliadnutú vec z letáku, už bola vypredaná. Ešte ma rozveselila aj dobrá cena (iba 3,99 €).  Tento set mali v dvoch farbách, zelenej a ružovej. Jediný rozdiel bol vo vzoroch na látke vo vnútri, mne sa viacej pozdávali motívy na ružovom sete.


Táto kreatívna súprava pre vlastné latkové odznaky obsahuje 25 kovových odznakov so špendlíkom, bavlnenú látku rozmeru 28 x 60 cm, dvojdielny ručný lis na odznaky (to je to plastové ružové a zelené) a návod.

Výroba je fakt veľmi jednoduchá a rýchla, postupovala som presne podľa návodu. Najprv som si vystrihla motív z látky, položila látku do ružovej časti lisu a na látku spodnú časť brošne. Látku som pozahýnala do vnútra, priložila hornú časť brošne (tú so špendlíkom) a zatlačila so zelenou časťou lisu.


Ak vás tento set zaujal, tak rýchlo bežte do najbližšieho Lidlu, hádam v tom vašom meste ešte nie je vypredaný!


Rada nosíte brošne a odznaky? Aj si ich sami vyrábate? Zaujala vás táto kreatívna súprava pre vlastné latkové odznaky?

0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.