8. 11. 2016

, ,

Jeseň v obývačke


Sychravá sobota. Čo robiť v takom počasí? Ešteže vietor nefúka. Je ten správny čas vybrať sa na kratšiu prechádzku. 

Pred niekoľkými dňami som si všimla fotku s farebnými plstenými žaluďmi. Keďže plstiť neviem, napadlo ma, že si interiér v tieto sivé dni oživím inak. A tak sa začalo pátranie po žaluďoch.
Hrabali sme sa v lístí najprv v jednom parku, ale bezúspešne, potom v druhom parku a naša „práca“ konečne urodila plodom. Domov som si priniesla plno žaluďov.

Najprv som ich umyla od blata a nechala vysušiť. Asi polovicu som nafarbila lakmi na nechty (môžu sa použiť aj akrilové farby alebo tempery, kto čo má) rôznych farieb (čím farebnejšie – tým lepšie). Druhá polovica zostala v „natural“ farbe. Už bolo treba iba počkať nech lak vyschne a tie, ktorým popadali čiapočky, som polepila univerzálnym lepidlom.

Takže, hotový „produkt“ už len treba vysypať do misky / fľaši / pohára a máme kúsok jesennej prírody aj v obývačke / spálni / kuchyni / kdekoľvek.



2 komentáre:

Používa službu Blogger.