22. 11. 2016

, ,

Rýchlo a jednoducho

Keďže máme v malej predizbičke bytu veľmi málo úložného miesta (hlavne v zime treba niekde uložiť všetky tie čiapky, šály a rukavice) rozhodli sme sa rýchlo si zmontovať jednoduchú, ale funkčnú policu.


Na výrobu tejto police budeme potrebovať:
  • Drevené dosky, 3 ks – moje majú rozmer 25 x 35 cm (keďže som mala iba toľko miesta medzi dverami, samozrejme, rozmery sú ľubovoľné). Dosky vám odrežú na mieru v hociktorom „urob si sám“ obchode, hrúbka a farba dreva závisí od vlastného výberu. Do dosiek som si nechala navŕtať otvory priemeru 2 cm do každého rohu dosky (v budúcnosti budem môcť použiť aj širší špagát).
  • Povraz – minimálna dĺžka je 6 m, aspoň v mojom prípade. Vzdialenosť medzi policami som nechala 30 cm. Ak sa rozhodnete pre viacej políc, samozrejme, že aj povraz je potrebné kúpiť dlhší.
  • Vešiak
  • Samovrtná skrutka 2 ks
  • Skrutkovač
  • Špáradlá, asi 6 ks -  na zaistenie polohy dosák (políc) na povraze.


Pracovný postup:

Najprv si do steny, pomocou skrutkovača a skrutiek, pripevníme vešiak v požadovanej výške. Potom cez otvory drevených dosák prevlečieme povraz a na konci poslednej police vytvoríme uzol. Policu zavesíme na vešiak, a rozmiestnime si dosky do požadovaných výšok, každú dosku zaistíme špáradlom (prevlečieme špáradlo cez špagát) nech na neposúva. 

A takto máme raz-dva zmontovanú vkusnú poličku, ihneď pripravenú na používanie.



0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.