4. 2. 2017

,

Avokádo na raňajky


Avokádu som dlho nevedela prísť na chuť. Až prednedávnom mi zachutilo. Skúšali sme viacej receptov s avokádom, ale najlepšie mi je iba roztlačené na hrianke v sladkej aj slanej variante.

V hriankovači si opečieme chlieb, roztrieme naň zrelé avokádo, osolíme, okoreníme, pokvapkáme citrónom. Na tento základ ukladáme sladké / slané potraviny.

Slaný avokádový toast mi najviac chutí s volským okom, ktoré pokvapkáme sójovou omáčkou a olivovým olejom.

Sladký variant vytvoríme pridaním na toast s avokádom hocijaké ovocie. Najradšej mám jahody, ale keď nie sú svieže v obchode, chutná je aj kombinácia s banánom. Pokvapkáme javorovým sirupom alebo medom.

Kto zatiaľ neskúšal alebo by nevedel ako použiť avokádo, šup do obchodu kúpiť, nechať dozrieť a vyskúšať na raňajky.


Taktiež som urobila pomazánku s avokádom. Roztlačíme  jedno zrelé avokádo a rozmiešame s feta syrom (dala som jedno balenie 200 g). Keďže je feta slaná nátierku netreba soliť, iba ju okoreníme. Na pečivo, chlieb alebo hrianku natrieme pomazánku, pokvapkáme citrónovou šťavou a trochu posypeme čili paprikou. 


Ktorý je váš obľúbený recept s avokádom?

3 komentáre:

Používa službu Blogger.