8. 11. 2017

, ,

HAPPY BIRTHDAY!



Dnes je tomu presne rok, ako som na blogu zverejnila prvý článok Jeseň v obývačke.
Čiže, tripple dnes oslavuje PRVÉ NARODENINY!




Za uplynulý rok som uverejnila 75 príspevkov.
Blog navštívilo 20 856 čitateľov.
Najčítanejší článok je Potulky Kysáčom I
Na druhom a treťom mieste ho nasledujú taktiež posty o Kysáči.
Najviacej článkov som zverejnila v kategórii TRAVEL.
Najviacej návštevníkov je zo Srbska.


EMBROIDERED DRESS WITH BOW AT THE NECK - ZARA


Narodeninový outfit som mala v pláne nafotiť už dávnejšie, kým bolo vonku oveľa teplejšie ako je teraz v novembri, ale nijako sa mi nepodarilo skĺbiť pekné počasie a voľný čas. 
Preto som si do chladnejšieho počasia obliekla tieto kvietkované šaty s hrubými ponožkami, svetrom a kabátom.


Ako sa vám páčia príspevky na tripple?
O čom by ste rád/rada viacej čítali?


0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.