2. 2. 2018

Serials / part 1


Už dlhší čas sa chystám napísať článok o seriáloch, keďže ich s Ivanom pozeráme mnoho, v poslednej dobe viacej ako filmy.

Na zozname sledovaných ich máme veľké množstvo, snažila som sa vybrať moje obľúbene, ale aj tak ich bolo dosť, preto som tento článok rozdelila na dve časti. Dnes som zostavila zoznam pre prvé dve kategórie. 

Nerobila som opis každého seriálu, keďže je vždy lepšie pozrieť si trailer a na základe toho sa rozhodnúť.



DRAMA

Prvá kategória je dráma, ktorá je rovnako ako aj horor, moja obľúbená. Seriály som zoskupila do štyroch skupín po tri, kde v každej skupine prvý seriál je najlepší a zároveň prvá skupina ja najlepšia. Tak tu sú:

Shameless (comedy, drama)
Girls (comedy, drama)
Black mirror (drama, sci-fi, thriller)

Game of Thrones (adventure, drama, fantasy)
The Young Pope (drama)
Lost (adventure, drama, fantasy)

Outlander (drama, fantasy, romance)
Handmaids tale (drama, sci-fi)
You're the worst (comedy, drama, romance)

House M.D. (drama, mystery)
Imposters (comedy, drama, mystery)
Under the dome (drama, mystery, sci-fi)


CRIME

Do druhej skupiny som vybrala niekoľko kriminálok, ktoré som si obľúbila:

Bones (comedy, crime, drama)
Limitless (comedy, crime, drama)
Sherlock (crime, drama, mystery)
Dexter (crime, drama, mystery)



Príjemné pozeranie!
Ak máte nejaké tipy na ďalšie seriály, sem s nimi do komentov, predsa zimné večery sú dlhé. 




2 komentáre:

  1. Doporučuji mimo tvého výberu ještě Gotham, Stranger Things, The Last Kingdom, Vikings a Rick and Morty. :) :D

    BLOG Corculum | Stepanka_T

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, dakujem za tipy, urcite si pozriem trailery... stranger things uz mam dopozerane... spomenuty bude v druhej casti blogu :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.